x تبلیغات
وبلاگ مد Heloise

راه حل برای دردهای پاشنه بلند

 کفش پاشنه بلند هستند غیر قابل انکار مورد علاقه و اضافه کردن لینک از دست رفته در هنگام تکمیل آن  "برای مردن برای" نگاه. این که آیا شما در حال پوشیدن پاشنه در لباس های معمولی ، برای یک شب در شهر و یا به سادگی در طول روز کاری خود ، کفش پاشنه بلند یک بخش ضروری از کمد لباس زن است. حقیقت تاسف, با این حال, این است که کسانی که همان افسانه پمپ های سیاه و سفید نیز در پشت تا میخچه سکسی ترک نمی, bunions و پینه اگر فرسوده بیش از حد.

 
با استفاده از این حرکت نزولی ما به طور مداوم برای راه هایی برای جلوگیری از پوشیدن پاشنه ما زمانی که لازم نیست نگاه کرد. این بار رفت و آمد ما به کار ، پس از کار ، در حالی که خرید مواد غذایی ، در تعطیلات ناهار و بیشتر عبارتند از. به منظور کاهش مقدار زمان در پاشنه, طبیعی است برای دیدن یک زن toting در اطراف یک کیسه اضافی که اغلب بار شامل یک جفت کفش یا کفش راحت دیگر. این مفهوم کار می کند اما آن را بسیار راحت و یا بسیار شیک ترین زمان نیست.
 
اغلب ما برای مد و زیبایی قربانی است ، اما برخی از چیزهایی که ما می توانیم به منظور به حداقل رساندن مقدار زمان ما در پاشنه و همچنین باقی می ماند مد روز ، ناز و بله ، سکسی وجود دارد! علاوه بر این ، شما باید بدانید که چه چیزهایی شما واقعا باید انجام دهید ، بنابراین شما آسیب حتی بیشتر ایجاد نمی کند.
 
گرفتن مسن تر است سخت بر روی پا
 
بله ، فقط آن را به کتاب اضافه کنید! آیا می دانستید که شما سن شما از دست دادن چربی در پایین پای خود را ؟ این رسوبات چربی در واقع برخی از مهم ترین جنبه های پای خود را مانند توپ از پای خود را کمک کند. بدون آن حفاظت اضافی, تمام وزن ما می رود در پایان boney از پا و باعث درد شدید. ادامه استرس مثل این می تواند باعث آرتروز و شکستگی های استرس در پای خود را.
 
به عنوان بیشتر و بیشتر زنان این واقعیت را تشخیص, آنها برای یک جایگزین دیگر نگاه. یکی از گزینه های اول مردم در سراسر اجرا شده است تزریق سیلیکون و دیگر مواد از جمله در پا. اگر چه این ممکن است مانند یک راه حل بزرگ صدا, عفونت, مشکلات با راه رفتن و آسیب عصبی همه خطرات واقعی. در بالا از آن, این روش نمی تمایل به آخرین و حرکت در اطراف به طور قابل توجهی به دلیل این واقعیت است که تزریق طراحی شده اند که مسئولیت رسیدگی به و تحمل فشار وزن بدن.
 
راه حل های پاشنه بلند خود را
 
پس چه هستند بهترین گزینه های در دسترس برای زنانی که لباس پاشنه بلند را به صورت منظم? بهترین راه برای به دست آوردن راحتی ترین با پاشنه خود را به توجه به شیب ، سعی کنید یک پاشنه ضخیم تر ، انتخاب کردن برای پاشنه پا باز در زمان برای از بین بردن فشار و اضافه کردن کوسن به کف پاشنه بلند به منظور ارائه راحتی بیشتر.
تاریخ و زمان آخرین اما نه کم, خارج شدن از پاشنه بلند زمانی که شما می توانید. یک کفش قابل انعطاف را برای یک جایگزین عالی امتحان کنید. آنها زیبا ، سکسی ، شیک و بسیار راحت است. آنها رول تا زمانی که شما لازم نیست به استفاده از آنها ، لغزش را به یک کیسه کوچک و سپس به کیف پول خود را.
 
بدون نیاز به درد پا وجود دارد تمام وقت به دلیل لذت بردن از پوشیدن کفش پاشنه بلند. با ترکیبی از انتخاب پاشنه راست ، اضافه کردن کوسن و لغزش را به کفش های قابل انعطاف زمانی که شما لازم نیست که در آنها را به یک وضعیت بهتر برای هیچ درد پا و آسیب های بصری و درونی کمتر به پای خود را ترجمه خواهد شد.

لباس سیاه و سفید کوچک شما ممکن است در گنجه خود را در رنگ های مختلف پنهان

 هیچ اشکاف کامل است بدون لباس سیاه و سفید کمی. لباس سیاه و سفید کوچک لباس ویژه ای است که به نظر می رسد بزرگ است ، باعث می شود شما احساس بزرگ زمانی که شما آن را می پوشند و مناسب برای طیف گسترده ای از موارد است.

 
اگر شما در حال حاضر یک لباس سیاه و سفید کمی, شما ممکن است خودتان احساس نا امید با مصیبت درگیر در رفتن از فروشگاه برای ذخیره, به دنبال از طریق کاتالوگ های بی پایان و جستجو از طریق وب سایت های بیشمار به منظور پیدا کردن فقط حق کمی سیاه و سفید لباس.
 
است یک راز به سرعت پیدا کردن لباس سیاه و سفید کامل کمی برای شما وجود دارد: ممکن است در حال حاضر در گنجه خود را در یک رنگ متفاوت پنهان. درست است. لباس سیاه و سفید کوچک خود را در حال حاضر ممکن است قرمز ، آبی ، سفید و یا برخی از رنگ های دیگر. همه که لباس شگفت انگیز نیاز به یک کار رنگ حرفه ای است و در عرض چند روز شما خود را کمی لباس سیاه و سفید خود را داشته باشد.
 
هنگامی که شما آماده به رنگ گنج پنهان خود را, ارسال یک سرویس حرفه ای رنگرزی لباس یک ایمیل با جزئیات به طوری که آنها می تواند شما را از طریق فرایند راه رفتن و اجازه دهید شما می دانید چه انتظار. یک شرکت معتبر خواهد بود خوشحال برای پاسخ به هر گونه سوال شما ممکن است برای اطمینان از راحتی مطلق در فرایند رنگرزی پوشاک با لباس خاص خود را.
 
مطمئن باشید که شامل فرم سفارش و پرداخت خود را هنگامی که شما کشتی لباس خود را تا فرایند رنگرزی لباس می تواند روز بعد پس از آن وارد آغاز. اکثر شرکت ها انواع روش های پرداخت را قبول می کنند ، بنابراین میتوانید از گزینه ای که برای شما بهتر کار می کند استفاده کنید. علاوه بر این ، خدمات رنگرزی لباس درک شما می خواهید لباس خود را رنگ و بازگشت به شما سریع ، بنابراین بیشتر خواهد شد زمان چرخش سریع با هزینه های عجله ارائه دهد.
 
این طبیعی است که در مورد لباس بزرگ خود را از بین می برد نگران, اما زمانی که شما لباس خود را به یک حرفه ای ارسال آن را در دست خوب است. کار با یک شرکت است که به حرفه ای رنگ طیف گسترده ای از پارچه های گواهی, از جمله نوعی پارچه ابریشمی, ساتن و ابریشم.
 
علاوه بر این ، شرکت های خوب را حفظ خواهد کرد شما را در طول هر مرحله از فرایند مطلع بنابراین شما می دانید وضعیت لباس خود را. فرایند رنگرزی در حدود سه تا پنج روز را, و خدمات رنگرزی لباس حتی به شما اجازه می دانم که چگونه بزرگ خود را  "جدید " لباس سیاه و سفید کمی به نظر می رسد یک بار فرایند رنگرزی کامل است.
 
هنگامی که این فرایند به پایان رسید آشکار لباس سیاه و سفید زیبا که در زیر رنگ دیگری برای شما پنهان شد, شما به طور معمول آگاه زمانی که آن را حمل شده است. در عرض دو تا سه روز شما لباس خود را با خیال راحت در دستان خود را و گریه کردن به نشان داده شود.
صفحه قبل 1 صفحه بعد